Egy atombiztos tipp, hogy téged válaszanak az ügyfelek!

Szeretnéd, hogy téged válasszanak az ügyfelek? 


Első sorban érdemes lenne megvizsgálni, hogyan választanak az ügyfelek szolgáltatót vagy terméket!

20171003_07230020171003_072300_dsc8109.jpgBy: Balajti Mariann sztori fotós és kreatív producer 

- Ma a vásárlások 1/3 csakis interneten keresztül történik (meglepő, ugye?)
- Az ügyfelek elvárják, hogy 3mp alatt betöltődjön a kívánt oldal (a látogatók 80% soha többé nem tér vissza, ha 3 mp-nél többet kell várnia)
- 92%-nak fontos a design
- Ha egy termékről vagy szolgáltatásról több kép van feltöltve, az 58%-kal növeli az eladási
esélyt
- 67% megnézi a vásárlói véleményeket


Ha ezeket a száraz adatokat értelmezni szeretnénk, így foglalhatjuk össze egyszerűen:
- a vásárlók jelentős része ma már interneten keress ránk. Elengedhetetlen tehát, hogy
1. fent legyünk a neten,
2. ha már ott vagyunk, akkor megfelelő kinézetben (design) és formátumban (alapja a
gyorsaságnak) tegyük azt.

20170405_152424_dsc9647-edit.jpg

By: Balajti Mariann sztori fotós és kreatív producer 

A gyorsaság ebben az örült világban nagyon fontos, bár nem csupán ezért fog megvenni egy terméket vagy megrendelni egy szolgáltatást valaki. Nem! Ez azért jó, hogy ne veszítsük el az ügyfelet még mielőtt megmutattuk volna neki milyen jó termék vagy szolgáltatás lapul a zsebünkben.

22140937_821178474723793_3794808620732157308_n_1.jpgBy: Balajti Mariann sztori fotós és kreatív producer 

A képek és a vélemény pedig nem más, mint a bizalom kiépítésének egyik eszköze. Ha több képet lát a lehetséges érdeklődő, akkor megbízik a termékben, látja mekkora, mi az, mire számíthat. A netes vásárlás hátránya, hogy nem éri közvetlen impulzus a vásárlót, nem tudja megtapogatni egy szép ruha puhaságát, nem tudja megszagolni a parfüm illatát, nem tudja megkóstolni a sajtkülönlegesség ízét, stb. Mindezt a hiányt a képekkel, a leírásokkal, tájékoztatással és a vásárlói vélemények bemutatásával tudjuk pótolni. A több és kreatív képek, videók, tehát felkeltik az érdeklődést és meg is győzik akár szavak nélkül is a vásárlót, hiszen alaposan bemutatják a terméket vagy szolgáltatást. Meggyőződik róla hogy ez a neki való, és még ha a visszajelzéseink is jók a, akkor … Nyert ügyünk van!

20171027_15245020171027_152450_dsc9917.jpgBy: Balajti Mariann sztori fotós és kreatív producer 

Egy céget, terméket vagy szolgáltatást sokféle módon be lehet mutatni vagy vonzóvá lehet tenni.
Mindenképpen érdemes egy Brand-et, egy márkát felépíteni, hogy nagyobb bizalma legyen a vásárlónak.
Ehhez különböző ezközök állnak rendelkezésünkre:
- Stock fotó = olcsó, de nem személyes, ezáltal a bizalom jelentősen csökkenhet)
- Termék esetén a gyártó képei = jó, de sablonos, hiszen sokan használják így ez nem igazán figyelemfelkeltő vagy egyedi egy forgalmazó számára
- Saját készítésű képek = végre valami személyes, de vigyázni kell a megfelelő minőségre,
kivitelezésre
- Profi termék fotók = jó, de semmi extra nem lesz benne, sajnos itt a kreativitás mindig
hiányzik
- Videó a termekről vagy szolgáltatásról = sokkal jobb, de nehezen kezelhető és sajnos nem mindenki szereti, mert sokszor hosszú, nincs idő végignézni A legjobb turmix, ha vegyíted a termék fotókat a videóval és egy csipet kreativitást is viszel bele, majd egy kiskanál egyediséget dobsz hozzá egy késhegynyi belecsempészett céges reklámmal és VOILÁ!, már is kész az ideális recept, amitől fantasztikus lenne a céged honlapja. A vevő nem csak egyszerűen egy terméket, vagy egy szolgáltatást lát, hiszen mindeközben a cég brand-je is épül, és még segíti is
őt a gyors vásárlóidöntés meghozatalában. Ez a fantasztikus turmix pedig nem más, mint a Storytelling marketingfotózás!
A recept tehát megvan, a neve ismert már csak össze kell rakni! És hogy milyen egy jó storytelling marketing fotó? Arról ITT olvashatsz bővebben!
Ha magad készíted ezeket a képeket az is jó, ha félsz, hogy nincs elég kreativitás benned, vagy egy külső szakértő segítségét vennéd igénybe, akkor érdemes felkeresni egy storyteller fotóst. Ő olyan, mint egy jó könyv, vagy forgatókönyv író csak éppen marketing célra.


Sok Vásárlót kívánok neked!

A bejegyzés trackback címe:

https://balajtimariann.blog.hu/api/trackback/id/tr2713664228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz